Wirujące brzdące

Zajęcia taneczno- ruchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym, mające za zadanie kształcić muzykalność i koordynację ruchową poprzez zabawę.

Szkółka tańca sportowego

Grupa dla najbardziej uzdolnionych dzieci w wieku wczesnoszkolnym, mająca na celu przygotowanie do rywalizacji turniejowej.

Grupa turniejowa

Grupa zaawansowana, dla tancerzy, którzy rozpoczęli rywalizację turniejową.

Kurs tańca użytkowego dla dorosłych

Zajęcia, które pozwolą poczuć Wam się pewnie na parkiecie podczas różnego rodzaju imprez. Jest to idealna okazja aby miło spędzić czas z drugą połówką!

Latino solo

Lubisz tańczyć, ale Twój partner za nic nie da się przekonać na tańce? Nic straconego! Zajęcia te są dla pań, chcących tańczyć z nami do latynoskich rytmów. Tutaj partner nie będzie Wam potrzebny!

Twerk

Twerk to taniec, który uwalnia kobiecość. To coś więcej niż tylko wyzywające potrząsanie pupą. To taniec, który leczy z kompleksów, a jednocześnie daje wycisk jak podczas zajęć fitnessu. Zajęcia twerku to świetny sposób, aby poprawić kondycję i nauczyć się tańczyć, a jednocześnie fantastycznie się przy tym bawić oraz popracować nad pewnością siebie.

Pole Dance

Pole Dance to taniec na rurze uprawiany w celu poprawy siły mięśni i zwiększenia gibkości ciała. Ćwiczenia na rurze skutecznie wysmuklają sylwetkę, a jednocześnie podnoszą świadomość ciała i uczą zmysłowych ruchów. W przeciwieństwie do erotycznego tańca na rurze, Pole Dance jest dyscypliną sportową, a jej zasadniczy cel to poprawa ogólnej sprawności i zwinności.

EXOTIC DANCE

Zajęcia taneczne w szpilkach na platformie, tzn. butach typu „szklanki” (nie są one obowiązkowe). Exotic dance to przede wszystkim taniec kobiecości. Dla kobiet, które chcą wydobyć z siebie piękno, wdzięk i seksapil. Na zajęciach wykorzystuje się rekwizyty w postaci rur.

JOGA

Joga poprawia wiele aspektów ludzkiego życia. Przede wszystkim, jak każda aktywność fizyczna, joga powoduje polepszenie naszej wydolności, możliwości kondycyjnych, a zwłaszcza wpływa pozytywnie na elastyczność, gibkość ciała, także jego siła. W miarę rozwoju w praktyce jogi stajemy się bardziej świadomi własnego ciała i jego możliwości.

Pro-am

Lekcje tańca, na których trener lub trenerka jest Twoim partnerem/ partnerką. Daje to możliwość przygotowania się i startu w turniejach Pro-am.

Lekcje indywidualne

Lekcje, na których trener jest tylko do Waszej dyspozycji. Nauczymy tańczyć każdego! Do wyboru taniec użytkowy, taniec towarzyski oraz pierwszy taniec (pomożemy w doborze muzyki oraz ułożymy choreografię dostosowaną do Waszych potrzeb. Przygotujemy Was do pierwszego tańca tak, abyście bez stresu mogli cieszyć się tą wyjątkową chwilą).

Pokazy

Oferujemy również pokazy tańca towarzyskiego na imprezach okolicznościowych. Szczegóły występu oraz cena jest ustalana indywidualnie.

High Heels

Zajęcia High Heels to świetna zabawa połączona z wzmacnianiem mięśni brzucha, ud i pośladków. Jest to taniec na wysokich obcasach, który został spopularyzowany przez królową popu Beyoncé. Na zajęciach High Heels nauczysz się kobiecych choreografii, zmysłowych ruchów i popracujesz nad pewnością siebie.

JUMPING FROG

Jumping frog to ćwiczenia na trampolinie w rytm energicznej muzyki. Polegają na skakaniu na trampolinie. Podczas takiego wysiłku cardio można spalić nawet 1000 kcal w godzinę!

DANCE AEROBIC

Grupa ćwiczeń gimnastycznych, wykonywanych do muzyki, podczas których zwiększa się wymiana tlenowa w organizmie.

STEP DANCE

Zajęcia na specjalnej platformie (stepie) w formie prostych powtarzających się sekwencji choreograficznych. Celem zajęć jest wzmocnienie dolnych partii ciała, spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa koordynacji oraz kształtowanie pamięci ruchowej. Zajęciom towarzyszy energiczna, dynamiczna muzyka.

ZDROWE CIAŁO

To zajęcia, które łączą w sobie elementy pilatesu, rozciągania, yogi, stabilizacji i równowagi. Zajęcia dla wszystkich, niezależnie od poziomu zaawansowania oraz tych którzy mają ograniczony zakres ruchu spowodowany bólem lub kontuzjami. Zajęcia Zdrowe Ciało są idealne dla osób z przykurczami mięśni i ścięgien bo pozwalają na prawidłowe rozciągnięcie naszego ciała. Jeżeli uprawiasz jakiś sport, to „zdrowe ciało” będzie świetnym uzupełnieniem Twojego planu treningowego. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, to zajęcia przyczynią się do poprawy kondycji i samopoczucia.